Skip to main content

«Όπου γενικότης εκεί και επιπολαιότης»

  • strict warning: Non-static method view::load() should not be called statically in /hermes/bosnaweb05a/b707/ipw.antibaro/public_html/neo/drupal6.20/modules/views/views.module on line 1113.
  • strict warning: Declaration of views_handler_field::query() should be compatible with views_handler::query($group_by = false) in /hermes/bosnaweb05a/b707/ipw.antibaro/public_html/neo/drupal6.20/modules/views/handlers/views_handler_field.inc on line 1147.
  • strict warning: Declaration of views_handler_sort::options_validate() should be compatible with views_handler::options_validate($form, &$form_state) in /hermes/bosnaweb05a/b707/ipw.antibaro/public_html/neo/drupal6.20/modules/views/handlers/views_handler_sort.inc on line 165.
  • strict warning: Declaration of views_handler_sort::options_submit() should be compatible with views_handler::options_submit($form, &$form_state) in /hermes/bosnaweb05a/b707/ipw.antibaro/public_html/neo/drupal6.20/modules/views/handlers/views_handler_sort.inc on line 165.
  • strict warning: Declaration of views_handler_sort::query() should be compatible with views_handler::query($group_by = false) in /hermes/bosnaweb05a/b707/ipw.antibaro/public_html/neo/drupal6.20/modules/views/handlers/views_handler_sort.inc on line 165.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter::options_validate() should be compatible with views_handler::options_validate($form, &$form_state) in /hermes/bosnaweb05a/b707/ipw.antibaro/public_html/neo/drupal6.20/modules/views/handlers/views_handler_filter.inc on line 587.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter::query() should be compatible with views_handler::query($group_by = false) in /hermes/bosnaweb05a/b707/ipw.antibaro/public_html/neo/drupal6.20/modules/views/handlers/views_handler_filter.inc on line 587.
  • strict warning: Non-static method views_many_to_one_helper::option_definition() should not be called statically, assuming $this from incompatible context in /hermes/bosnaweb05a/b707/ipw.antibaro/public_html/neo/drupal6.20/modules/views/handlers/views_handler_filter_many_to_one.inc on line 23.
  • strict warning: Non-static method views_many_to_one_helper::option_definition() should not be called statically, assuming $this from incompatible context in /hermes/bosnaweb05a/b707/ipw.antibaro/public_html/neo/drupal6.20/modules/views/handlers/views_handler_filter_many_to_one.inc on line 23.
  • strict warning: Non-static method views_many_to_one_helper::option_definition() should not be called statically, assuming $this from incompatible context in /hermes/bosnaweb05a/b707/ipw.antibaro/public_html/neo/drupal6.20/modules/views/handlers/views_handler_filter_many_to_one.inc on line 23.
  • strict warning: Non-static method views_many_to_one_helper::option_definition() should not be called statically, assuming $this from incompatible context in /hermes/bosnaweb05a/b707/ipw.antibaro/public_html/neo/drupal6.20/modules/views/handlers/views_handler_filter_many_to_one.inc on line 23.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_query::options_submit() should be compatible with views_plugin::options_submit($form, &$form_state) in /hermes/bosnaweb05a/b707/ipw.antibaro/public_html/neo/drupal6.20/modules/views/plugins/views_plugin_query.inc on line 169.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_row::options_validate() should be compatible with views_plugin::options_validate(&$form, &$form_state) in /hermes/bosnaweb05a/b707/ipw.antibaro/public_html/neo/drupal6.20/modules/views/plugins/views_plugin_row.inc on line 136.

«Την τύχη του κάθε λαός
την κάνει μοναχός του
και όσα του φταίει η κούτρα του
δεν του τα κάνει ο εχθρός του
»
κρητική μαντινάδα


Δημοσιεύω ένα παλιό άρθρο μου - του 2003 - με το οποίο υπερασπίστηκα το λειτούργημα ή αποστολή, κατ’ εμέ, του δασκάλου. Σήμερα που ο κόσμος αλαφιάστηκε από την κρίση και οι πάντες αναζητούν εξιλαστήρια θύματα το ξαναδημοσιεύω. Ακούγονται εξωφρενικά πράγματα. Ότι φταίνε για την κρίση οι δημόσιοι υπάλληλοι, οι αγρότες, οι άνεργοι και μένουν στο ημίφως οι κατσαρίδες, που διέλυσαν τον τόπο. Και καταντήσαμε να μειώνονται οι μισθοί μας, για να καλύψουμε όσα το κλεφτοκατσικάδικο ήθος, που κυβέρνησε τον τόπο μας, ενθυλάκωσε.

Έγραφα:

«Η μορφή και η αιτίαση συχνή: εσείς οι δάσκαλοι δεν δουλεύετε. Χριστούγεννα, Πάσχα, καλοκαίρια κάθεστε και πληρώνεστε. Μπαίνετε στην τάξη, δύο “λα-λα η Λόλα” και πέρασε η ώρα. Κάποιοι άλλοι, περισσότερο προσβλητικοί και προκλητικοί, μάς προσάπτουν και την τεμπελιά ως συνοδοιπόρο του βίου μας: “Είστε τεμπέληδες”. (Η φράση αυτή είναι και η ερεθιστική άκανθα για την συγγραφή του παρόντος άρθρου, την οποία μου εκσφενδόνισε “ελεύθερος” επαγγελματίας). Άλλοι μας κατατάσσουν ανενδοίαστα στον δημοσιοϋπαλληλικό εσμό, στην αργόσχολη στρατιά των κηφήνων του δημοσίου. Και είναι γνωστό πως σήμερα η φράση “δημόσιος υπάλληλος”, προκαλεί την ίδια αποστροφή, που προκαλούσε κάποτε η θέα ενός χολεριασμένου ή λεπρού. Οι κακοπροαίρετοι αυτοί ψόγοι δεν εκπλήσσουν όμως κανέναν. Είναι ένα ακόμη σημείο παρακμής. Το αντίθετο θα μας εξέπληττε. Μια κοινωνία παρηκμασμένη και βυθισμένη στην τηλεοπτική αποχαύνωση και… εκκένωση, τους τελευταίους που θα εκτιμούσε είναι τους δασκάλους. Γιατί όμως έχουμε πολλές απαιτήσεις από τους δασκάλους; Δεν έχουν αντιληφθεί μερικοί ότι η απαιδευσία, η αποκοπή μας από τα πλουσιότερα πολιτιστικά κοιτάσματα που υπάρχουν στον πλανήτη -αρχαία Ελλάδα, Βυζάντιο, Ρωμιοσύνη- είναι η ασφαλής οδός για την οριστική επικράτηση του αμερικανικού διανοητικού εξαποικισμού; Δεν έχουμε καταλάβει ότι η πολιτεία θέλει δασκάλους που θα προετοιμάζουν άτομα, τα οποία θα συνωστίζονται μεθαύριο στους προθαλάμους των πολιτικών γραφείων εκλιπαρώντας για μια θέση απασχόλησης και όχι εργασίας; Γιατί δεν στρέφονται οι πολίτες σ’ αυτούς που είναι υπεύθυνοι για το εκπαιδευτικό μας ναυάγιο και χτυπούν τον εύκολο στόχο, τον δάσκαλο; Σήμερα αγνοούμε όλοι μας ποιος είναι ο σκοπός της Παιδείας. Τι άνθρωπο θέλουμε να μορφώσουμε. Είναι υπεύθυνος ο δάσκαλος, είναι δείγμα οκνηρίας του, το ότι η Παιδεία στράφηκε μονομερώς στην απονομή βεβαιώσεων τυπικών προσόντων επαγγελματικής αποκατάστασης; Αυτό είναι το παιδευτικό μας πρότυπο, απονομητές τίτλων και πτυχίων και όχι μεταλαμπαδευτές αξιών και γι’ αυτήν την δουλειά δεν χρειάζονται αφοσιωμένοι και “μετ’ επιστήμης” παιδαγωγοί.

Κάποτε λέγαμε ότι τα επαγγέλματα του δασκάλου, του γιατρού, του πολιτικού είναι λειτουργήματα. Την λέξη λειτούργημα από την λέξη επάγγελμα τις χωρίζει το εξής απλό εν τη μεγαλοπρέπειά του: στο μεν επάγγελμα πρώτιστη επιδίωξη είναι το υλικό κέρδος, στο δε λειτούργημα επικρατεί η αυτοθυσία, η ανιδιοτέλεια, το φιλότιμο “η ευαίσθητη σύναρση στην αγωνία του πλησίον”, η ανιδιοτελής διακονία του λαού. Δεν θέλω να αναφερθώ στις απολαβές των δασκάλων, που είναι από τις χαμηλότερες του Δημοσίου, θα μεταφέρω όμως την σύσταση του αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου : “Δει μετ’ αφθονίας επιρρέειν τοις δασκάλοις την αναγκαίαν χορηγίαν, ίνα μη κάμνωσι μηδέ εκλύωνται μηδέ περί τα μικρά σχολάζοντες των μεγάλων αποστερώσιν εαυτούς, ίνα τα πνευματικά εργάζωνται μηδένα των βιωτικών ποιούμενοι λόγον”, δηλαδή, πρέπει να αμείβεται “μετ’ αφθονίας” ο δάσκαλος, για να μην απελπίζεται και ασχολείται με μικροπράγματα, αλλά να επιδίδεται απερίσπαστος στο πνευματικό του έργο. Θα ρωτήσει κάποιος ότι αν αυξηθούν οι μισθοί σας θα βελτιωθεί η Παιδεία; Όχι, σίγουρα όχι. Εξήγησα ότι το πρόβλημα του όλου εκπαιδευτικού μας συστήματος εστιάζεται στην μόλυνση που αυτό έχει υποστεί από την περιρρέουσα σκυβαλοκρατία και αναξιοκρατία. Και ντρέπομαι ειλικρινά, όταν ο συνδικαλιστικός συρφετός μάς “κατεβάζει” σε απεργίες, διεκδικώντας μόνο “αύξηση των αποδοχών μας”. Μας κατηγορούν σήμερα για τεμπελιά και αναξιότητα. Φταίμε εμείς για την αναξιοκρατία και μετριοκρατία και την ανύπαρκτη …ευθυνοκρατία; Φταίμε εμείς που τα πανεπιστήμια διαλύθηκαν και είναι πεδία άγριου κομματισμού και κατασπατάλησης των κοινοτικών πόρων;

(Σ΄ ένα του σπουδαίο άρθρο ο καθηγητής χειρουργικής Δ. Αλεξίου έγραφε: “Σήμερα η Ελλάδα από την κληρονομική μοναρχία πέρασε σε κληρονομικό πανεπιστήμιο. Οι σχολές βρίσκονται σε κατάσταση καταρρέοντος ανατολικού καθεστώτος. Οι πανεπιστημιακές θέσεις καταλαμβάνονται από στενού βαθμού συγγενείς μεγαλόβαθμων καθηγητών με απαραίτητο εφόδιο το πιστοποιητικό κομματικής υποτέλειας”). Φταίμε εμείς για τις απανωτές εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις, αναπτερώσεις, αναγεννήσεις και αναπαλαιώσεις- άθυρμα το σχολείο στα χέρια ουρανοκατέβατων πολιτικών; Φταίμε για το όνειδος των σχολικών βιβλίων, της έλλειψης σχολικών διδακτηρίων; Ποιος μας δίδαξε και πώς θα διδάξουμε και εμείς, “ότι παιδείαν χρη μόνην ηγείσθαι την εις αρετήν προσάγουσαν· ουχί δε εις χρηματισμόν ή τινα βιοποριστικήν επιτήδευσιν...” ότι η παιδεία είναι συνώνυμο της αρετής και όχι επιτήδευμα για χρηματισμό, κατά τον Ευσέβιο Καισαρείας, που απηχεί τις απόψεις του Πλάτωνα. Αφήσαμε την Παιδεία στα χέρια μαθητευόμενων μάγων και τα φορτώνουμε όλα στον δάσκαλο. Να μην γενικεύουμε όμως την κατάσταση. “Όπου γενικότης εκεί επιπολαιότης”, θα γράψει ο Παπαδιαμάντης. Είμαστε αρκετοί που ονειρευόμαστε μια παιδεία καλύτερη, που αγωνιούμε, που μαχόμαστε, που έχουμε ενώπιόν μας αυτό που έλεγε ο Πλούταρχος για τον Λυκούργο τον Σπαρτιάτη ότι: “είθιζε τους πολίτας μη βούλεσθαι μηδ’ επίστασθαι κατ’ ιδίαν ζην, αλλ’ ώσπερ τας μελίττας συμφυείς όντας αεί.. και όλους είναι της πατρίδος”. (Τι θαυμάσιο κείμενο!). Συνήθιζε τους πολίτες να μην κοιτούν μόνο το δικό τους καλό, αλλά, όπως οι μέλισσες, να αλληλοβοηθιούνται (να η κοινότης, η Εκκλησία, η ενορία). Αυτό το “όλους είναι της πατρίδος” δεν παραπέμπει στον Μακρυγιάννη, στο “τούτη την πατρίδα την έχομεν όλοι μαζί”; (Είναι εκπληκτική η αδιάσπαστη συνέχεια του Ελληνισμού).

Ερώτηση, αντί επιλόγου: γνωρίζουν οι επικριτές μας ότι τις λέξεις: φιλότιμο, αξιοπρέπεια, φιλανθρωπία, εντιμότητα, πατρίδα, Χριστός, Κανάρης, Μέγας Βασίλειος, Παύλος Μελάς, Παναγία, εθνικός ύμνος, Κοσμάς ο Αιτωλός, το παιδί τις συναντάει μία ή δύο φορές ή και καθόλου στα βιβλία του δημοτικού; Κατά τα άλλα φταίνε οι δάσκαλοι που δεν δουλεύουν...» ή για την οικονομική, το ορθότερο πνευματική, κρίση. Ας ξέρουμε πως μιας οικονομικής κατάρρευσης, προηγείται μια πνευματική ήττα.

Νατσιός Δημήτρης
δάσκαλος-Κιλκίς

.

Εδώ πάλι θα ήθελα να

Εδώ πάλι θα ήθελα να ρωτήσω:

Πόσοι συνάδελφοί σας έχουνε τις ίδιες ευαισθησίες με εσάς?

και

Γιατί αποτελείται μάλλον εξαίρεση ανάμεσα στους συναδέλφους σας αλλά και γενικότερα στον δημόσιο τομέα παρόλο που και εσείς ζήτε στην ίδια κοινωνία μαζί με αυτούς?

Εσείς σε ποιαν κοινωνία

Εσείς σε ποιαν κοινωνία ζείτε;

Κατά κάποιο τρόπο, και

Κατά κάποιο τρόπο, και μερικώς, στην ελληνική.

Δεν αμφιβάλω ότι είστε

Δεν αμφιβάλω ότι είστε αρκετοί που αγωνίζεστε αλλά με θλίψη διαπιστώνω κάθε μέρα την ένοχη σιωπή των περισσοτέρων για το χάλι της παιδείας μας.Η δημόσια δωρεάν παιδεία ανήκει στο παρελθόν.Στο δημοτικό του χωριού μας (προαστίου της Θεσσαλονίκης) το 20% των παιδιών παρακολουθούν ιδιαίτερα μαθήματα επί πληρωμή κατ΄οίκον για να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις του σχολείου.Τα ιδιαίτερα τα κάνουν οι ίδιοι οι δάσκαλοι του δημοτικού.Από ευσπλαχνία άραγε;Μήπως γι΄αυτό σιωπούν;Στα δέκα χρόνια που ως μητέρα παρακολουθώ ενεργά την παιδεία δεν έχω γνωρίσει κανέναν που να έμαθε ξένη γλώσσα στο σχολείο.΄Αλλα φροντιστήρια γι΄αυτό.Πολλοί δάσκαλοι εκμεταλεύονται τη θέση τους για να περάσουν τις προσωπικές τους φιλοσοφικοπολιτικές αντιλήψεις στο παιδί μου αδιαφορώντας για τις δικές μου που αφορούν την ελληνορθόδοξη παιδεία.Πρέπει να μαλώνω εγώ κάθε λίγο μαζί τους;΄Ολο και περισσότερα παιδιά χαρακτηρίζονται δυσλεξικά!Δυσλεξικό είναι το σύστημα και όχι τα παιδιά μας.Βοήθεια από πουθενά.

Σήμερα το πρωϊ, η υπουργός

Σήμερα το πρωϊ, η υπουργός Παιδείας είπε ότι υπάρχουν 210.000 εκπαιδευτικοί.

Χριστός και Παναγία!!

Έχετε σκεφτεί, μήπως, ότι οι

Έχετε σκεφτεί, μήπως, ότι οι απαιτήσεις του σχολείου, ήδη από το δημοτικό, είναι υπερβολικές, ότι τα βιβλία είναι κακογραμμένα, ότι τα παιδιά όταν αρχίζουν στο σχολείο την ξένη γλώσσα έχουν ήδη παρακολουθήσει ένα-δυο χρόνια στο φροντηστήριο εξαιτίας μιας ανεξήγητης μανίας των γονιών τους; Γνωρίζετε ότι ένα παιδί του λυκείου για να ανταποκριθεί στοιχειωδώς στις υποχρεώσεις του πρέπει να ασχολείται τουλάχιστον 12 ώρες την ημέρα; Έχετε μετρήσει κάθε πότε αλλάζει το σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Πιστεύετε, τέλος, ότι γι' αυτό το έγκλημα που ξεκίνησε απο την "μεταρρύθμιση" του Ράλλη πριν από 30 περίπου χρόνια ευθύνονται οι εκπαιδευτικοί ή μήπως κάποιοι που δεν έχουν λερώσει ποτέ τα χέρια τους με κιμωλία;

Αγαπητέ, imago,χωρίς ίχνος

Αγαπητέ, imago,χωρίς ίχνος ταπεινολογίας, σου απαντώ. Δόξα τω Θεώ μεγάλωσα σε μια πολύτεκνη οικογένεια, με "έντιμον πενίαν". Οι γονείς μου, χωρίς πολλά γράμματα, αλλά με το παράδειγμά τους μόνον, με δίδαξαν, το του Πατροκοσμά: ψυχή και Χριστό. Μπαίνω στην τάξη μου, κάνω το σταυρό μου, και διδάσκω. Χαίρομαι τόσο την τάξη που, πρώτα ο Θεός, ελπίζω να μην πάρω σύνταξη...

Άρα υπάρχουνε διαφορές

Άρα υπάρχουνε διαφορές ανάμεσα στους δασκάλους και δεν είναι το σύστημα εκείνο το οποίο τους υποβάλλει σε μια αδιαφοροποίητη έκπτωση αξιών και ήθους.

συναδελφε νατσιε γιατι λες

συναδελφε νατσιε
γιατι λες την μιση αληθεια?
γιατι δεν αναφερεσαι στους αριστεριστες εκπαιδευτικους, δηλαδη στη συντριπτικη πλειοψηφια μας?
οι μαρξιστοδιεθνιστες εχουν την απολυτη ιδεολογικη ηγεμονια και στην εκπαιδευση
αρα για ποιους εμεις μιλας?
δεν ειμαστε εμεις οι εκπαιδευτικοι. ειμαστε εμεις οι ελαχιστοι πατριωτες-εθνικιστες, και αυτοι οι αριστεριστες, οι θανασιμοι εχθροι της πατριδας μας και του λαου μας, που κανουν πλυση εγκεφαλου στα παιδια, τα κανουν γενιτσαρους, τα μαθαινουν να μισουν τη πατριδα τους, και καθε τι εθνικο και ελληνικο.
πατριδα μας ολη η γη!
κατω τα εθνη και οι πατριδες!
ελληνες ειστε και φαινεστε!
καρκινο στο συκωτι του καθε πατριωτη!
οι κακοι ελληνες ρατσιστες φασιστες ναζι, οι καλοι τουρκοι αλβανοι σκοπιανοι ξενοι λαθροεποικιστες!
η ιδεολογικη τρομοκρατια της αριστερας ειναι κατι το απιστευτο για οποιον δεν γνωριζει τα πραματα απο μεσα.
στο νομο αττικης περσυ στις εκλογες η εξωκοινοβουλευτικη αριστερα πηρε 65%!!!!!
καταλαβαινετε τι σημαινει αυτο????
τα σταλινικα αποβρασματα οι ψυχοπαθεις σοβιετ εγκληματιες που καλλιεργουν το ταξικο μισος και νεο ρεβανζιστικο εμφυλιο πολεμο.
και ολοι οι αριστεροι πανω απο 90%
που ειναι οι πανιβλακες δεξιουληδες της καρπαζιας τοσα χρονια
γιατι δεν μιλανε που κρυβονται?
τρεμουν μην τους πουν φασιστες...
για μενα δεν υπαρχει κλαδος ουτε συναδελφος
μονο ιδεολογικος συντροφος
εσυ γιατι καθεσαι και υπερασπιζεις τον αριστεριστικο κλαδο μας?

φυσικα και δεν δουλευουν οι αριστεριστες φυσικα και λουφαρουν με ατελειωτες αδειες φυσικα δεν θελουν το καλο της παιδειας, αλλα μεσω της συνεχους διεκδικισης παρανοικων οικονομικων αιτηματων την απολυτη καταστροφη της.
οπως και ολης της κοινωνιας τα υπολοιπα σταλινικα συνδικατα, ουτως ωστε να γινει επιτελους η επανασταση των μπολσεβικων και η εγκαθιδρυση επιτελους του σταλινικου παρεαδεισου που εχουν μεστα αρωστημενα τους μυαλα...
δεν ειναι δυνατον να εχουμε απο τους υψηλοτερους μισθους στην εοκ, τις περισοοτερες διακοπες και αργιες, το μικροτερο ωραριο, και τη μικροτερη αναλογια μαθητων ανα δασκαλο, και να το παιζουμε και υπεραδικημενοι υπερκαυμενοι και καψεροι...
ειναι αδιανοητα αυτα τα πραγματα, παρανοικα αριστεριστικα λακιλαζοπουλικα.
ποτε εκανε ο ξεφτιλισμενος κλαδος μας μια απεργια μια συγκεντρωση μια αιτηση να θεσει θεματα εθνικα, κατευθυνσης της παιδεις, διωγμου καθε τι ελληνικου, και τελοσπαντων τετοιων ζητηματων μη οικονομικων και κλαδικων????
λοιπον τα πραγματα ειναι μη αναστρεψιμα πλεον, αν δεν συσπειρωθουμε οι ελαχιστοι πατριωτες δασκαλοι και δεν συγκρουστουμε μετωπικα με την κοκκινη πανουκλα τον καρκινο της αριστερας και προοδου που καταστρεφει συστηματικα και μεθοδικα τη πατριδα μας.
ηδη θα θεσουμε δημοσιως του χρονου το θεμα του εορτασμου του παραμυθιου του πολυτεχνειου και την αρνηση μας να συμετεχουμε σαυτες τις γελοιοτητες.
θα θελαμε να επικοινωνησουμε μαζι σου.
αν θες σειλε μας εμαηλ...

Αγαπητέ φίλε Κατ΄αρχάς βλέπω

Αγαπητέ φίλε

Κατ΄αρχάς βλέπω με έκπληξη οτι αν και εκπαιδευτικός, μπλέκεις πολύ τις έννοιες και αυτό είναι επικίνδυνο ειδικά στις μέρες μας. Εδώ λοιπόν να σε διορθώσω, γράφοντάς σου οτι, άλλο ο πατριώτης, άλλο ο εθνικιστής, άλλο ο εθνιστής, άλλο ο αριστερός, άλλο ο δεξιός.

Ο πατριωτισμός είναι η αγάπη προς την πατρίδα.
Τώρα, υπάρχει ο υγειής πατριωτισμός που είναι ο εθνισμός, δηλαδή το να αγαπάς την πατρίδα σου σεβόμενος όμως και την πατρίδα του άλλου, έτσι ώστε να συνυπάρχουν οι δύο πατρίδες αρμονικά.

Υπάρχει και ο αρρωστημένος πατριωτισμός που είναι ο εθνικισμός, δηλαδή το να αγαπάς την πατρίδα σου αλλά να θέλεις να επεκταθείς εις βάρος των άλλων πατρίδων.

Απο την άλλη μιλάς για αριστερούς και δεξιούς εκπαιδευτικούς. Εδώ καλό θα ήταν να κομματικοποιήσεις το θέμα μιας και οι αριστεροί όπως λες μιλάνε για οικουμενικότητες, όπως όμως και η σύγχρονη παγκόσμια δεξιά που μιλάει για παγκοσμιοποίηση. Οι μεν μιλάνε για ένα παγκόσμιο προλεταριάτο, οι δε για ένα παγκόσμιο σκλαβοπάζαρο.

Το να θέσεις όμως τα πράγματα στην Ελληνική πραγματικότητα θα ήταν απλούστερο στη σκέψη του αναγνώστη και πιο ευθύ απο μέρους σου...

Θα συμφωνήσω οτι οι εκπαιδευτικοί-οπαδοί "εκσυγχρονιστές" της Ελληνικής παιδείας ανήκουν ιδεολογικά στην Ελληνική αριστερά κατα το πλείστον.

Αυτό όμως δεν σημαίνει οτι η αποπαιδεία της Ελληνικής νεολαίας οφείλεται μόνο σε αυτούς. Απο τη μία υπάρχει το δεξιό κράτος το οποίο προωθεί εξαμβλώματα στυλ "Ρεπούση", απο την άλλη ο Έλληνας εκπαιδευτικός που στην πλειοψηφία του είναι δημόσιος υπάλληλος, αριστερός και δεξιός, με την κακή έννοια του όρου.

Γιατί θα πρέπει μόνο ο αριστερός να είναι κακός και ο δεξιός καλός; Γιατί θα πρέπει αυτός που ανεβάζει τους αλλοδαπούς μετανάστες να είναι κακός και αυτός που θέλει να τους διώξει καλός; Θα σου πω το εξής: Και οι δύο κακοί είναι. Γιατί πατριωτισμός σημαίνει να χρησιμοποιήσεις τον αλλοδαπό προς όφελός σου. Να τον μορφώσεις, να τον εκπαιδεύσεις και ύστερα, νόμιμα, να τον βάλεις να παράγει για σένα. Απο την άλλη, στα πλαίσια της διεθνούς νομιμότητας, να μην τον αφήσεις να σε υπερφαλαγγίσει.

Ας σκεφτούμε και το άλλο. Κάποιοι λένε πως οι αλλοδαποί έφεραν την ανεργία στην Ελλάδα. Μήπως την ανεργία δημιούργησαν οι ίδιοι οι Έλληνες εργοδότες που με "μαύρα" εργατικά χέρια, έκαναν περιουσίες; Αυτό γιατί δεν το εξηγείτε εσείς οι εκπαιδευτικοί στα παιδιά; Δεν θα ήταν μάθημα πατριωτισμού, να τα μάθετε να προτιμούν τα Ελληνικά εργατικά χέρια (και τις θετικές συνέπειες αυτού);

Είναι εύκολο να λέτε φταίνε οι αριστεροί, φταίνε οι δεξιοί! Πόσο εύκολο είναι να διδάξετε το σωστό στα παιδιά μας, απο τη στιγμή που δεν είστε εσείς σωστοί;

Δυστυχώς το Σύνταγμα της χώρας μας μου επιβάλλει σαν γονέα να στείλω το παιδί μου στο σχολείο. Αν μπορούσα θα το δίδασκα αποκλειστικά μόνος μου και ας μην είμαι δάσκαλος. Οι δάσκαλοι που διδάσκουν το παιδί μου, το παιδί ΤΟΥΣ, δεν θέλω να είναι ούτε εθνικιστές, ούτε Σταλινιστές, ούτε δεξιοί, ούτε αριστεροί. Απαιτώ να είναι ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ και λυπάμαι αλλά εσεις δεν είστε...

Καλημέρα σας.

ΥΓ. Είμαι υπέρ του εορτασμού του Πολυτεχνείου και της καταδίκης κάθε δικτατορικής κατάστασης. Με μια διαφορά. Οτι μαζί με την καταδίκη των χουντικών, θα έπρεπε να διδάσκεται οτι αυτοί που δημιούργησαν το Πολυτεχνείο, αυτοί και έφεραν την Ελλάδα στην κατάντια που βρίσκεται σήμερα. Θα θυμίσω την τελευταία φράση απο την ταινία "Μάθε παιδί μου γράμματα" η οποία με έχει σημαδέψει... "ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ"!